![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ronde 3.
Als het probleem helder is voor een iedereen geeft de groep zoveel mogelijk handelingssuggesties voor het probleem. Een voorwaarde is dat de te geven suggesties zo concreet mogelijk beschreven worden. Al staan er hierboven natuurlijk al een heleboel handelingssuggesties
|
||||
|
||||
|
"De gestelde vragen vond ik heel verhelderend. Ze hielpen mij weer eens iets van een andere kant te bekijken. Misschien komt dat verder nog van pas als de moeder nog meer hulp nodig heeft.
Voorlopig is het probleem opgelost. Alle eventuele verdere reacties kunnen dus alleen nog maar meer duidelijk maken voor m.n. de toekomst. Geen reacties is ook goed, want dan heb ik het idee op de goede weg gezeten te hebben. Kortom, ik ben tevreden zoals alles gelopen is" Dit gaf Joke aan in een PM. Ze staat open voor nog meer reacties, maar ze heeft de betreffende ouder dus al een heel stuk kunnen adviseren.
|
|||
|
|||
|
Nog even rechtstreeks van mij:
'Iedereen die heeft mee gedacht heel hartelijk bedankt!' Tips en ideeën blijven altijd welkom.